2017. december 6., szerda

December színei - Piros


Sziasztok!

December színei kihívás újabb fordulójának a témája piros. Kedvelem ezt a színt, de csak a körmeimen, illetve max. fehérneműben. 
A szokásos Rossmannos séta során egészen véletlenül láttam meg a p2  márka termékeit, egy számomra teljesen eldugott polcon.  Rózsaszín árnyalatok voltak az előtérbe helyezve, ez a piros valahol hátul lapult. Már akkor tudtam, hogy jön velem haza. Olyan igazi Télapós, karácsonyi piros árnyalat. 650-es számmal és fever néven lehet megtalálni. 
Jó áron jutottam, egy igazán szép lakkhoz. Nagyon egyszerű mintát nyomdáztam a kifestett körmeimre. Soha nem vagyok elégedett a körmeimmel, a lakkozásommal, de ez a viszonylag egyszerű manikűr nagyon tetszett nekem. A minta Moyra Winter is here lemezen található. 



2 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett! gyönyörű ez a piros!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, a szín is nagyon tetszik és a minta is :) A körmeid szerintem meg nagyon szépek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!