2016. november 21., hétfő

ManiCute - Norvég minta


Sziasztok!

Megint ManiCute, ezek szerint két hét eltelt. Mai téma a norvég minta. Nekem kapásból a pulcsi ugrott be, mikor olvastam mi lesz a téma. Ha pulcsi, akkor hideg van. Ennek ellenére ma ragyogó, napsütéses időben követtem el ezt az egyszerű manikűrt. Ezt a színösszeállítást még tavaly Lexánál láttam, de azóta sem felejtettem el. ❤


Alaplakkom még régebben vásárolt OPI Christmas Gone Plaid, nyomdalakkom Moyra 301 Metál effect. A minta az új, karácsonyi Born Pretty, vagy Harunouta 春の歌 L029 lemezen található. Ma érkezett meg az ebay-ről rendelt csomagom, itt sokkal olcsóbb,mint BPS webshopban.  




Többiek alkotásait is nézzétek meg! ☺

4 megjegyzés:

  1. Milyen szép lett ez a manikűr! Érdekes, először a fotókat néztem meg, és csak lestem, hogy fekete-aranymintás manikűr mellé miért is pózolsz zöld OPI lakkal a kezedben, de aztán leesett, hogy ez egy mélyzöld lakk, ezért tűnt feketének :D

    Ez a díszítés bizony már erőteljesen a karácsony hangulatát hordozza, csodás! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép ez a Metal lakk, biztos beszerzem én is nyomdázni! :) jó kis mani lett!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Jók a Moyra lakkok nyomdázni :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó együtt ez a két szín. :) Olyan nem szokványos. :)
    Ahh én megfogadtam hogy csak a BPS-ről rendelek nyomda lemezt és csak pontokból, mert különben a már egy kisebb vagyont elköltötte volna... :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!