2016. augusztus 1., hétfő

LFP! - Kis kedvencek


Sziasztok!

Elkészült az én kis kedvences körmöm is, a  témát Pancsi adta nekünk. 


Szeretem az állatokat, van két kutyám jelenleg, az egyik idősebb Puli, a másik még kölyök kaukázusi-németjuhász keverék. Mivel most macskám nincs, ezért a körmeimen most ő a kedvencem. Illetve mindjárt egy macskapár :) 

Így utólag nézve a képet, a szívecske elhagyható lett volna, mert annyira próbáltam javítgatni  a formát, hogy végül kicsit mégis deformált lett. :) 
Alapnak Picture Polish Sorbet lakkot használtam, a fehér minta CICI&SISI 34 East Style palettán, a lábnyomok BM-424, a macska minta pedig a W202 lemezen található. 




2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!! Annyira szépek a krém PP lakkok, csak hát az áruk :/

    VálaszTörlés
  2. Milyen bájos manikűr, és szerintem nagyon jó hangulatú a csálé szívecske is, szuperül passzol a színe a szép alaphoz. Ah, ismét egy zöld, ami megdobogtatta a szívem :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!