2015. július 16., csütörtök

BPS nyeremény


Sziasztok!

Tegnap megérkezett a Born Pretty Store játékán nyert 10 dolláros nyereményem. Zsákmacska volt a javából. :) 





Gyűrűk, melyek közül egyet sikerült is eltörnöm, mert még a kisujjamra sem tudtam használni egyiket sem. Alatta valami körömre való kütyű, masni,vagy mi a szösz. Jobb oldalon tavaszi virágos körömmatrica,  ami még tetszik is. Biztosan kipróbálom hamarosan, mert ilyenem még nem volt. Nem is éreztem ihletet, hogy rendeljek. 


QA82-es lemez, melyből nekem már van egy, úgyhogy ez is bekerül egy játék nyereményei közé.  Pink Tribal lakk, amely összecsomósodott. Nem tudom milyen célra tervezték, de talán még nyomdázáshoz elhasználható, mert körömre kenni már lehetetlenség.



Tetkó, aminek  a lánykám szerintem örülni fog, úgyis azzal idegel, hogy varrat magára valamit. 


Szép kék hajpánt...soha nem használtam ilyet, vénségemre pedig már nem is fogok. Ez is jó lesz a lányomnak, vagy még nem tudom :) 
Ezzel el is fogyott a 10 "dolcsi".


4 megjegyzés:

  1. De jó neked,hogy megkaptad.Nekem 4 born csomagom van a levegőben :(
    A matrica nagyon tetszik,meg a lakk :)

    VálaszTörlés
  2. A matrica tényleg aranyos. A lemez már megvan, a többi termék a "tudok nélküle élni de azért örülnék neki" kategóriába esik nálam :) Gratulálok a nyereményedhez :)))) Pont olyan manim van ma, mint a hajpántod! Kár hogy a szemüveg miatt sem én, sem a lányom nem tudunk hajpántot viselni... ilyen az élet :D

    VálaszTörlés
  3. Én még nem kaptam meg és nagyon kiváncsi vagyok mit fog tartalmazni. A te csomagodból öszintén egy dolog tetszik és az a körömmatrica.

    VálaszTörlés
  4. Szuper nyeremények, gratulálok! A matrica aranyos a nyomda lemezem nekem nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!