2015. június 30., kedd

Sárga manikűr


Sziasztok!

Ez egy gyors bejegyzés lesz, oly annyira, hogy fogalmam sem volt, mi legyen a cím. A bejegyzés apropója az, hogy a napokban láttam két Picture Polish lakkról készült írást és képeket Edinánál, (ITT) ami nagyon megtetszett. 

Egyből beugrott, hogy nekem van egy csúnya Miss Sporty lakkom (4191 - ha jó számot néztem), amit nem tudom miért vettem meg :) Viszont nagyon hasonlít a PP Gelato elnevezésű érdekes színű lakkra. Kerestem hozzá egy sárgát, ami most a Moyra Bubble Gum kollekció Limoncello nevezetű tagja. Készült egy színátmenetes alap, kerestem egy szolíd mintát, amit egy "olcsó kínai" (BP utánzat) JQ-L10 lemezen  meg is találtam, amit ebay-en vásároltam. A végeredmény az alábbi manikűr lett. Lehet csak az én szemem vacak, de úgy látom van hasonlóság a drága PP és az olcsó lakkok között. Tudom sokan ódzkodnak az olcsóbb kategóriás lakkoktól, pedig alternatívának bőven megteszi egy drága lakk helyett, amiből megveszek több millilitert drága pénzért és nem tudom kihasználni, mert csak néha lenne szükségem rá. A Picture Polish Gelato, Sorbet és egyéb csodái is ilyenek...gyönyörűek, de felkenném egyszer-kétszer és utána már nem érdekelne. 



Szerintetek is van hasonlóság?

14 megjegyzés:

  1. Némi hasonlóság van, de tudod, néha az életérzést vesszük meg. Biztos szebb a PP, de divatszín, ilyenekből én Moyrát veszek. Ha kedvenc színem lenne a sárga, persze megvenném a PP-t, mert akkor elfogyna, tutira. Mint ahogy elfogyott egy teljes üveg O'Hara és a Bridget is csak 1/3-ig van és sűrűsödik is, mint más olcsóbb lakk.
    Tetszik a mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, a Bridget nekem is csak félig van, lassan vadászhatok rá újra :) Vannak lakkok amire én sem sajnálom a pénzt, de akkor az legyen különleges, "tudjon" többet, mint egy olcsóbb társa.

      Törlés
  2. Nagyon szep mani! Es izlesek es pofonok ugyanis szerintem nem is csunya az a Miss sporty lakk. :D
    En is igy vagyok amugy a nagyon draga lakkokkal. A legdragabb lakk, amit megvasaroltam magamtol max. 1000 Ft volt. Nem latom ertelmet en sem megvenni a nagyon dragat, mert ugy sem hasznalnam el. Es szerintem egy olcso is siman tudja azt nyujtani, mint egy dragabb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Azért első ránézésre nem egy szépség a Miss Sporty :) Nem is narancs színű, olyan meghatározhatatlan :)

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik :) Én az alacsonyabb árfekvésű lakkokat szeretem. Alaplakknál és fedőlakknál választom a közepes árfekvésű darabokat, mert azoknál meg kell fizetni a jó minőséget és a fedőlakkok minőségére hatványozottan érzékeny vagyok :)))) Nagyon szép a a manikűröd, gyerekkorom szülinapi gyümölcstortája ugrik be - sárga piskóta (házi tojásból!) vaníliapuding és sárgahúsú franciabarack, ami mindig a szülinapomra érett be... imádtam. Pont ezek a színek voltak abban a tortában. Jajj még a nyál is összefutott most a számban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, a piskóta legkevésbé jutott volna eszembe ezekről a színekről, pedig sokszor láttam, készítettem :)

      Törlés
  4. Olyan mennyiségű körömlakknál ami nem egy átlagos nőnek van én őszintén nem értem, hogy miért szempont az, hogy elfogyjon a lakk. Az olcsó árkategóriás lakkokat össze sem lehet hasonlítani a magasabb árfekvésűekkel, ez tény. Én ha tehetem, akkor 95%-ban például PP-t veszek. A krém finishű lakkokat ilyen árfekvésben szerintem csak az igazán fanatikusok veszik meg és ezzel nincs is semmi baj. Ebből tényleg oké a Moyra és a drogériás társai is, de ezeknél a márkáknál se hasonló színt, se hasonló finish-t nem fog senki találni, mint pl. az ILNP-nél, PP-nél, FUN-nál, Zoya-nál, DL-nél, CBL-nél ésatöbbi...
    Amúgy ez a MS lakk egyáltalán nem csúnya, de nyilván bőrtípustól is függ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem szempont, hogy elfogyjon a lakk, de ne csak azért vegyem meg, mert most épp ez a trendi szín és finish. Nagyon sok PP, Zoya, A-england lakkom van, de ezeket is megunom, mint ahogy meguntam, vagy épp nem tetszett a CBL, ILNP, DL lakk. Persze nem adom fel, hátha akad olyan szín, amiért majd megpusztulok, de úgy látom, hogy nagyon újat már nem tud kidobni egyik nagy nevű gyártó sem. Viszont jó, hogy ennyi márka elérhető hazánkban is, mert mindenki megtalálja a neki megfelelőt. :)

      Törlés
  5. Én is így vagyok vele. :) Eddig a legdrágább lakkom a china glaze-től van,de nem is bánom. Biztos szépek a PP lakkok,sőt beismerem,van egy pár amire fáj a fogam, de mindig leteszek róla, mert ha jobban megnézem a swatch-okat,rájövök hogy a rossmannban vagy a fodrász kellékesnél már láttam hasonló szépséget, jóval olcsóbban.
    Amúgy szerény véleményem szerint jól áll a bőrödhöz a sárga, és ezért irigyellek is...nekem sehogy sem tetszik a sárga szín(magamon). Szép manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  6. Először is: gyönyörű lett a manikűr. :)
    Másodszor: teljesen egyetértek veled. Az ilyen magas árkategóriás márkák alapszíneiből bőven megteszi, ha az ember egy olcsó alternatívát keres. Tény, hogy a nagyon extra finisű, színű lakkoknak nem lesz párja az olcsóbbak közt, de egy szép krém lakknak minden bizonnyal lesz. És ahogy olvasom, a drágább márkák csak az extrább lakkokban "jók", sokszor a krém lakkok 3-4 rétegesek, míg egy Moyra akár 2 réteggel is elintézi. :)

    VálaszTörlés
  7. Csini lett a manikűr! Amúgy teljes mértékben megértelek, az ilyen "egyszerű" árnyalatoknál én sem vagyok képes vagyonokat kiadni, hogy drága márkák lakkjait zsebeljem be, inkább maradok az olcsóbb kategóriás, de ugyanolyan jól szuperáló lakkoknál. :)

    VálaszTörlés
  8. gyönyörű ez a manikűr!! Szép ízléses! *-*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!