2015. május 25., hétfő

ManiCute - Texture


Sziasztok!

Ma újra ManiCute, témánk a textura. Sokféle lehetőség megfordult a fejemben, de úgy voltam vele, hogy szeretném az Avon lakkjaim megmutatni másoknak is, (mert annyira szépek) és ez a téma éppen kapóra jött. Díszítő szalagos megoldással 3 homok hatású lakkot használtam fel...nos mit mondjak, nem volt egyszerű. Kész türelem játék az egész, de talán megérte a fáradtságot és az idő ráfordítást :) 

Alapnak Essence wild white ways fehér lakkot kentem fel. 

A manikűrhöz használtam még Avon Agate, Topaz és Rose Quartz nevű lakkokat, imádom mind hármat...van még egy negyedik is, de az majd legközelebb kerül terítékre. 
Egy rétegben is fednek és hamar meg is száradnak. Napfényben gyönyörűen csillognak. 



Rose Quartz

Topaz

Agate



A többiek munkáit is érdemes megtekinteni. 


25 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó lett! :D A lilát é türkizt én is megrendeltem, már alig várom, hogy megérkezzen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nekem is nagyon tetszenek ezek a lakkok.

      Törlés
  2. omg that is like the best mani ever <3333333 can i recreate this sometime pls? :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók ezek a lakkok és a minta is!

    VálaszTörlés
  4. ahhh, ez esze-veszett jó lett :O :)

    VálaszTörlés
  5. Szépek ezek az Avon lakkok nekem a rózsaszín van meg :) Gyönyörű a manikűröd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szerintem is nagyon jók ezek a lakkok :)

      Törlés
  6. Ez fantasztikus lett, imádom! :)

    VálaszTörlés
  7. Csodaklassz lett, jobb választás talán, mint a szegecs! ;)

    VálaszTörlés
  8. Jók ezek az Avon lakkok, szép a színűk. Ez a parkettás/fonatos (mi ennek a neve?) megoldás mindig annyira tetszett, csak sosem bírtam még rászánni magam.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik! :3 Már száz éve ki akarom próbálni én is a "fonott" körmöket! :)

    VálaszTörlés
  10. Wow! Bitang jól néz ki, ügyi vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  11. <3 Nagyon tetszik ez a színösszeállítás! <3

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikus lett! Egyszer csináltam hasonló stílusú manikűrt, hát tényleg elég pepecs meló, nem hiszem, hogy újra nekiállnék díszítőszalagokkal. Viszont nagyon gondolkodom, hogy be kellene szerezni valami spéci stencilt a mostanában divatosak közül, ami nagyban megkönnyítené a hasonló manikűrök elkészítését.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon pöpec lett. :) Isteniek a színek! És a minta is szuper. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!