2015. március 9., hétfő

Lovely Matt fehér lakk


Sziasztok!

Rossmann már kaphatók a Lovely új lakkjai, köztük ez a matt fehér lakk. Korábban nem kedveltem a fehér körömlakkot, de mióta a blogot írom, nagyon-nagyon megváltozott a "köröm ízlésem". :) Szóval, van egy-két jól bevált fehér lakkom (Moyra, OPI), nem igazán próbálkozok más termékekkel. Ez a Lovely felkeltette az érdeklődésem, mert a márka néha nagyon jó kis lakkokat dob a piacra. 

Szokásos Lovely kivitelben található meg ez a lakk, sajnos az ecseten sem változtattak semmit. Számomra nehézkes ezzel a "bumszli" ecsettel a festés, mert sok anyagot felvesz. Maga a lakk nem folyós, egész jó állagú. Mivel nem tudtam, hogy milyen a fedése, ezért először egy vékony réteget kentem fel, aztán egy közepest (már amennyire lehet ezzel az ecsettel). Elég barázdás a körmöm, de szerintem nem olyan feltűnő a képeken. Teljesen mattra szárad, mondhatom azt, hogy elég hamar. Olyan felületet kaptam, hogy szinte kívánkozik rá a díszítés, minta. Gyanítom, hogy nyomdázáshoz is jó lesz, mert egy rétegben is tűrhetően fedett...igaz, csak körömmargarétán próbáltam.





Moyou Pro Collection XL14 palettáról való a minta és A-england Chrown Of Thistles a nyomdázólakkom.


Az árához viszonyítva szerintem egy nagyon jó kis lakk, érdemes beszerezni.


7 megjegyzés:

  1. Jajj de szép azzal a mintával. :) Gondolkoztam rajta, de aztán maradt, pedig a párom erősködött, hogy tegyem csak a kosárba, elvégre nőnap van. :D
    Én is épp most írtam a kollekció egyik lakkjáról, a kék-feketéről, ha gondolod nézd meg:
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2015/03/notd-pastel-pepper.html
    Egyébként nekem azzal az ecsettel nem volt gondom, pedig rémesen ügyetlenül lakkozok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "mákos-borsos" lakkoknál nem zavar a vastag ecset, de ennél a fehérnél igen. Én örülök, hogy megvettem, jól kihasználható lakk lesz.

      Törlés
  2. Én is majdnem megvettem ezt is, aztán mégsem. Nyomdazva nagyon tetszik ^_^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, nyomdázva és anélkül is tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem magában nem tetszik, de jó, hogy lefotóztad, mert így látni a lényeget. Jó áron vannak a Lovely lakkok, nekem az ecsettel sincs gondom. Nyomdázva nagyon szép!!

    VálaszTörlés
  5. Tetszik ez a lakk, jól kihasználható alapnak! És gyönyörű lett ezzel a mintával! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!