2015. február 11., szerda

Nail That Technique - Syrup Gradient


Sziasztok!

Egy újabb technika került sorra a héten ebben a kihívásban, ami nem más, mint a syrup gradient. Bevallom, sosem hallottam ilyenről. Vagyis a gradient az stimmelt, de miért syrup? Videókat néztem és úgy értelmeztem, hogy igazából a "vacakul" fedő lakkjainkat lehet így kihasználni. Találtam a készletemben én is bőven, most a Moyra 44-es számú árnyalatát választottam. Nem lett rossz az alap, igaz, nagyon nem látszik az átmenet. Én nagyon üresnek éreztem a körmeim, ezért kapott szívecskés mintát, mert mostanában ez a "trendi" :) 



A  minta BP-32-es lemezen található.








5 megjegyzés:

  1. Jó lett, én sem értettem a syrup elnevezést és ugyanerre a következtetésre jutottam :))))
    Szép ez a szín!

    VálaszTörlés
  2. Látni az átmenetet! Hát igen, már én is üresnek érzem a körmeimet, ha csak simán van kifestve. Szép lett a mani!

    VálaszTörlés
  3. That stamping is perfect. Though gradient was not very visible due to stamping but love the design

    VálaszTörlés
  4. Its beautiful. In love with that hearts stamping design.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!