2015. január 16., péntek

Tél színei -Ezüst


Sziasztok! 
Mai szín az ezüst, amit nagyon kedvelek, mind ékszerben, mind lakkozásban. Bár, ennek ellenére elég ritkán ezüstösek a körmeim, maximum nyomdázáshoz használok ezüst lakkot. 

Az alap, a Moyra 91 számú lakkja, ami szikrázó, fémes finisű szépség. Egy bajom van vele, nyomdázásra nem nagyon alkalmas.
Minta BP-11 lemezen található.


Régóta megvan az Avon mosaic effect ezüst lakkja, de még nem használtam, viszont most eljött az idő. Az előző manikűrből 2 ujjamon meghagytam a mintát (lehet nem kellett volna), a másik kettőre fekete lakkot kentem, majd a "repedezőst" és végül a szegecsek. A képet nézve kicsit soknak tűnik, de élőben nagyon szép fényes, szikrázó, vagány volt :) 



Többiek ezüstös munkái: 

9 megjegyzés:

  1. Nagyon vagány :) Nekem is megvan ez a Moyra, egészen fényvisszaverős a tompa Metal Effecthez képest.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Annyira fényes a Moyra, hogy én csak mintával tudom viselni :)

      Törlés
  2. Hú ez a szivecske irtó szép és cuki! Imádom, nagyon szép lett! Ezerszer jobban mutat a szivecske egy kerekített körmön, mint egy kockán, nem értem miért, de ez most nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán köszönöm :) a középső ujjamon kicsit elcsúszott minta, de nem akartam újra kezdeni időhiányában.

      Törlés
  3. Ú, ez a második variáció nagyon ütős! :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon vagàny,tetszik :))))

    VálaszTörlés
  5. Cuki lett mind a két verzió. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!