2014. november 1., szombat

Dance Legend Phobos


Sziasztok!
Egy újabb Dance Legend lakkot mutatok meg, ami elég vegyes érzéseket váltott ki belőlem. 
Galaxy (holo multichrom)kollekció egyik darabjáról van szó, mely a Phobos nevet viseli. Én kis naiva azt hittem, hogy talán két réteg elég lesz a megfelelő szín eléréséhez, de nem...három kell minimum. Ennek a lakknak megbocsájtom, hogy ilyen sok kell belőle, viszont ezért egy kis csaláshoz folyamodtam. Alapnak egy Moyra lakkot használtam, a bejegyzés végén meg is mutatom melyiket. 


Érdekes lakk a Phobos, a zöld és a lila szín egyvelege a fényviszonyoktól függően és még különböző nagyságú pelyheket is rejt az üveg. A képeken annyira nem is jön át a szépsége, de azt elmondhatom, hogy nem tudtam levenni a szemem róla. Még utazás közben a buszon is nézegettem a körmeim, kicsit se gondolták, hogy elment az eszem, vagy ennyire önimádó vagyok :)
Aki nem kedveli a zöld színű lakkokat, annak nem javaslom, hogy megvegye, mert én úgy vettem észre, hogy leginkább a zöldes árnyalata érvényesült (az én körmeimen). 








Nos, az a bizonyos Moyra alap, amely nem más, mint az Aqua Jeans kollekció Deep Forest nevezetű lakkja. 
Szerintem nagyon hasonlít a két lakk színvilága, ezért gondoltam arra, hogy ezt használom a Phoboshoz alapnak, hogy egy kicsit spóroljak. 



11 megjegyzés:

  1. Wow *.* annyira gyönyörű, mindig csak csodálkozom a DL lakkokon. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon remélem, hogy a Nailland gyorsan a duokróm lakkokat is behozza nem csak a holosokat, mert engem inkább azok érdekelnének. Bár előbb várjuk ki mire a holósok megérkeznek :D Egyébként nekem nagyon tetszik ez a lakk, nem elég, hogy duokróm, de még pelyhek is vannak benne, szóval telitalálat. Egyébként fekete alappal nem próbáltad még? Nekem a Sully van meg és az alá feketét használok, így elég 1 réteg is belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon várom már, hogy a Naillandnál legyenek DL lakkok, kész anyagi csőd lesz az :D Fekete alapon még nem próbáltam, de gondoltam már rá.

      Törlés
  3. Hmm, nem, ez nem az én lakkom...:(
    Viszont másokon- így rajtad is -nagyon tetszik. :) A DL lakkokkal kapcsolatban ezt érzem, magamon nem, másokon igen…

    VálaszTörlés
  4. Ez a két szín együtt annyira nem tetszik, zöld és lila, de tényleg különleges lakk.

    VálaszTörlés
  5. Most vagy lemaradtam, vagy csak tippelgetnek a lányok, hogy a Nailland a dance legendekből holot hoz be?
    Egyébként tetszi kez a lakk, de én mindig spórolok a dl multikrómokkal, és egyből feketére kenem őket.

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű, nem vagyok oda a DL lakkokért, de ez nagyon megtetszett. :)

    VálaszTörlés
  7. Szép lakk, izgalmas a duocrome és pelyhes kombó. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!