2014. november 7., péntek

Catrice 67 Greyday, Greyday!


Sziasztok!
Szürke naphoz, szürke lakk illik. A Rossmannban jártam ma és a Catrice új színei közt találtam ezt a lakkot. Először gondolkodóba estem, hogy kell-e nekem ez a lakk. Sok szürke árnyalatom van már, annyira nem is használom őket, de ez valamiért megtetszett. Nem csalódtam, érdekes színe van természetes fényben. 
Már egy rétegben is egész jó fedést produkált, de két réteg kellett a tényleges szín eléréséhez. Szokásos Catrice ecset, minőség, nekem egyre jobban bejön.




 A minta Moyou Suki 01 palettán található, amit matricaként alkalmaztam.


Hogy álltok a szürke lakkokkal? 


Ne feledjétek, már csak 11.09-ig lehet jelentkezni a Manikűrvadász 13. fordulójára! 

Egy kis reklámot most megköszönnék, mert még kevés  jelentkező van az elmúlt fordulókhoz képest és hátha szeretnének vadászni, csak nem jutott el hozzájuk az információ. 

A felhívást ITT olvashatjátok!


11 megjegyzés:

  1. Hasonló lakkszínem nekem is van, imádom! Cukik a virágok is! :))

    VálaszTörlés
  2. Mennyire eltaláltad a hangulatomat ezzel a manival! :) A sok szürkeségben próbálom mindig megtalálni a szépséget. :) Csodás manikűr! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) ezzel én is így vagyok, minden szürkeségben van valami kis szín is.

      Törlés
  3. I like what you did here with the stamped flowers. It brightened the grey colour of Catrice.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép manikűr, őszies jellegű!

    VálaszTörlés
  5. Tetszik ez a lakk,nekem a grafit ceruza jut eszembe róla.Igaz ez világosabb,de hasonlóan szürke és fényes az is.:)

    VálaszTörlés
  6. beautiful shade, very fashionable this season,
    The flowers gave a spectacular look for whole mani- I like it very much!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!