2014. szeptember 21., vasárnap

China Glaze Stop That Train


Mostanában nem igazán volt időm bejegyzést írni, pedig sok lakkot vettem, többek közt a Nailland kínálatában megjelenő China Glaze egyik őszi lakkját, amit első látásra megszerettem. Érdekes szín, nem piros, nem narancs, a levelek őszi színváltását idézi nekem ez az árnyalat. Próbáltam több fotót készíteni, árnyékban, vakuval, napfényben, nekem mindenütt tetszett. 
Két réteget használtam, de már egy rétegben is fedne, fényesre szárad, kellően gyorsan. 

árnyékban

vakuval készült



napfényben


Nyomdáztam rá Cici&Sisi 06 paletta egyik mintájával. 

Hogy tetszik nektek ez a szín?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mani!!! Köszi, hogy kitetted a Manikűrvadász 12. !!! felhívást az oldalsávba!!!! <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Tudod, hogy kedvelem,amit csinálsz, meg amúgy is jó kezdeményezés a Manikűrvadászat, így szívesen reklámozom :)

      Törlés
  2. Nyomdázva nagyon tetszik, de önmagában nem az én színem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mintával látványosabb szerintem. :) Egyébként nagyon sok múlik azon, hogy hol, milyen gépen, felbontásban nézzük a képeket, mert pl. most én is a munkahelyi gépen nem olyannak látom a színt, mint odahaza.

      Törlés
  3. Nyomdázva csodaszép, önmagában kicsit harsány számomra :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a manikűröd: )

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű a nyomdázás! :)) Nagyon vagány!

    VálaszTörlés
  6. Olyan szép ez az alapszín, hogy én sajnálnám elfedni bármivel is. Mondjuk egy szép levélminta azért az én szívemet is megdobogtatná. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!