2014. május 21., szerda

Rimmel nyeremény

Április közepén Facebookon a Rimmel London Magyarország játékot hirdetett. A feltétel az volt, hogy Rimmel lakkal kellett manikűrt alkotni, majd a róla készült képet üzenetben elküldeni számukra. Én több képet is küldtem (az esélytelenek nyugalmával), mivel nem volt darabszám korlát.  Nem gondoltam arra, hogy nyerhetek, mert nem vagyok túl szerencsés. Meglepett, mikor olvastam a nevemet, nagyon örültem neki :) 

A nyereményre sokat kellett várni, de ma végre megérkezett. Az alábbi lakkokat kaptam: 

        823 Blindfold Me Blue,873          Breakfast In Bed,                      323 Don't Be Shy,            012  Blueberry Whizz,                      009 Candyfloss Cutie


A kísérő levél: 

Köszönöm Rimmel! :) 

Az alábbi manikűrökkel/képekkel jelentkeztem a játékra. 







15 megjegyzés:

  1. gratulálok :)
    szerintem nagyon szuper lakkokat kaptál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök a Rita Ora színeknek, mert még nem láttam a kollekcióból a környékemen. A kék sweetie crush már megvolt, de majd találok neki helyet :)

      Törlés
  2. wonderful designs! I love all of them!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! :)
    Gyönyörű manikűrökkel jelentkeztél, nem is csoda, hogy nyertél!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Egyik mani szebb mint a másik *-*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lakkokat küldtek, én is megkaptam, csak nekem a Rita Ora lakkokból mas színeket küldtek :)

    VálaszTörlés
  6. Gratula! :) Engem pont ma hívott apa, hogy tegnap megjött, úgyhogy rohanok is haza érte. :D Kíváncsi vagyok ugyanezeket kaptam-e én is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen csak a cetlit találtam otthon, hogy levelem jött, úgyhogy várhatok még holnapig... :D Az én kedvencem a fekete-fehér-kék virágos. :3 Ez lemaradt az előbb. :)

      Törlés
    2. Remélem már te is megkaptad :)

      Törlés
    3. Meg biztony. :) A sand lakk nekem is a csomagban lapult, de a három 61 seconds lakk más. :)

      Törlés
  7. Gratula! :) Az a lila virágos maga a csoda, imádom *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!