2014. május 5., hétfő

Moyra 91


Azt hiszem, hogy megtaláltam az igazi ezüstöt, már ami a lakkot illeti. Többféle ezüst lakkom van már, de valahogy egyik sem mutatta úgy magát, ahogy én szerettem volna. 

Ez egy szép fémes hatású, szikrázó fényű ezüst lakk. Talán túl fényes is, de ezt nem bántam most,   mert a fekete mintával lehetett tompítani a szikrázást. Nagyon hamar megszáradt a két réteg.  A minta Cheeky Happy Nails palettáról származik. Nyomdázásnál Rimmel 3D Plumping fedőlakkot használok mindig. 







Nekem nagyon tetszett így a körmöm, biztosan fogom használni más mintával is. 

Nektek tetszenek az ilyen fényes, fémes lakkok?



13 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy ilyenje is van a Moyra-nak. Nagyon jó lett a nyomdázás rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Sokáig én sem tudtam, hogy van nekik, véletlenül vettem észre.

      Törlés
  2. Valóban, félelmetesen visszavesz a lakk fényességéből a fekete, imádom! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Ú de gyönyörű megint a nyomdázás :]

    VálaszTörlés
  4. Tényleg eszméletlen, igazi kályhaezüst, ahogy Anyukám mondaná :-D Nyomdázva pedig álomszép mani lett *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!