2014. május 28., szerda

Essence 109 Off To Miami!


A nagy hasonmás...szerintem. Ha valaki szeretné beszerezni nyárra az OPI Live.Love.Carnaval lakkját, de drágának találja, akkor ez az Essence tökéletes választás helyette. 

Érdekes ez a lakk, két rétegben fed...de, nem tudom látható-e a képeken, azért akadtak foltok a körmeimen. Nem jöttem rá, hogy minek köszönhető ez. Viszont előnye, hogy hamar szárad. 


Itt látható a két lakk egymás mellett.



Itt pedig nyomdáztam rá (Konad m86), majd matt fedőlakkal(Moyra Matte Top Coat) átkentem. 


Még a rózsámhoz is passzolt :) 

Mattítva talán jobban mutat ez a lakk. 
Szerintetek?


5 megjegyzés:

  1. az opi nagyon szép :D amúgy nem sok a különbség.max.a minőség :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hasonló, amúgy pont tegnap nézegettem az Essence lakkot, de nem vettem meg...nem is ecsetelem miért nem :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem megvan ez az Essence lakk, én imádom! Tavaly nyáron csak ezt viseltem! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól áll ennek a lakknak a mattítás, és a nyomda is szuper lett!

    VálaszTörlés
  5. SZuper a színe és ez a minta irtó cuki! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!