2014. április 30., szerda

Tavaszi kérdések (TAG)




Ez a 200. bejegyzésem a blogon. 

Mikor elkezdtem, nem is gondoltam volna, hogy még ma is itt leszek :) 
Most nem körmökről lesz szó, hanem egy kicsit személyesebb dolgaimról. 
Több blogon láttam már a "Tavaszi kérdések" bejegyzést és mivel imádom a tavaszt, úgy illik, hogy én is elkészítsem a magamét. 



1. Melyik a kedvenc tavaszi sminkterméked?

Hm, konkrét kedvencem nincs, mivel "hatalmas" sminkelést nem készítek általában. A szememet hangsúlyozom leginkább, (ezt találom szépnek magamon) Sleek palettát használok mostanában, még pedig Au Naturelt és néha Garden of Eden néhány színét. Talán kedvencként a szempillaspirált említeném meg, eddig egy, esetleg két márka vált be. Amit most használok  Maybelline Colossal Go Extrem.




2. Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkod?

Ilyet megint csak nem tudok említeni, sok körömlakkot használok, hangulatfüggő leginkább. Mindig az éppen körmeimen levő a kedvenc. Most pl. ez:






3. Kedvenc tavaszi virág?

Minden virágot szeretek, itt sincs kedvenc. Az orgonát, jácintot az illatáért, a hóvirágot az egyszerűségéért, a tulipánt a színeiért, szóval mindegyiket szeretem valamiért. 


saját kép

4. Hordasz tavasszal napszemüveget?

Igen, hordok napszemüveget.

5. Miben változik az öltözködésed tavasszal?

Mindenben. Elhagyom a téli kabátot (és ekkor látszik meg, hogy mennyi kilót  szedtünk fel a télen), jönnek a színesebb ruhák, végre nem kell a lábunkat csizmába erőszakolni.  Sajnos sokat buszozom, ezért inkább  kényelmes (nadrágos) holmikat hordok, de nem nevezném túl sportosnak az öltözékem. Szeretem a szoknyákat is, nincs rossz virgácsom, ezért a minit is bevállalhatom (leányom rosszallása ellenére is :) ). Kedvenc színeim a ruházkodásban a fehér, kék, zöld, sárga különböző árnyalatai. A pirosat kerülöm, már gyerekkorom óta. Eredeti vörös hajamhoz és bőröm árnyalatához sosem illett ez a szín. Igaz, most már barna a hajam, de a piros csak fehérneműben és a körmeimen jöhet szóba. 

6. Tavasszal eszel fagyit?

Még nyáron se nagyon eszem fagyit, egész évben max. egy alkalommal. Inkább egy  fincsi jégkrémet választok általában, vagy Somlóit :) 





7. Kedvenc tavaszi illat?


A kedvencem a természet illata, mikor nyílik a sok virág, a lila akácom, az akác erdő a lakhelyem közelében. Ha parfümre gondolunk, akkor a Bvlgari Omnia-t használom egész évben...mert imádom. Ez az egy parfüm olyan számomra, ami tavasszal és nyáron sem sok, télen is kellemesen "melegít". Tudom, az átlag nő más-más parfümöt használ évszakonként, akár napszaknak megfelelően, de én sem vagyok túl átlagos  :) talán...


8. Milyen a tavasz ott, ahol élsz?

Olyan, mint máshol, vagy még szebb :) 



Velük is többet lehet foglalkozni, mikor már jó idő van. Jah és nekik is jobb a hangulatuk tavasszal :) 


9. Mit szeretsz a tavaszban?

Mindent. Vagyis a szeles időt nem. Szeretem, hogy hosszabbak a napok, többet süt a nap, érik az eper, a cseresznye és olyan szerelem hangulat van a levegőben. :) 



10. Tavaszi nagy takarító vagy?

Nem nevezném magam tavaszi nagy takarítónak. Amikor épp eszembe jut, van rá energiám és időm akkor takarítok. 

11. Tervek a tavaszra?

Nincsenek terveim. Vagyis nem szeretek nagyon előre tervezni, mert akkor mindig másképp alakulnak a dolgok. Na jó, van egy tervem...visszaszerezni az őszi alakom. A télen jócskán felszedtem pár kilót és nem éreztem így jól magam. A másik ok, hogy nem akartam ruhatárat cserélni, mert az kissé sokba kerülne, így inkább maradt a fogyókúra a magam módján. Negyven felett azért ez már nem olyan könnyű, de nem is lehetetlen. 

Még nincs vége a tavasznak, mások is válaszolhatnak a kérdésekre. :) 







6 megjegyzés:

  1. nagyon édes a két kutyus :) mi a nevük???? imádom az állatokat :) főleg a kutyákat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vizsla Rénó, a Puli Böbe :) tudom, idétlen név a pulinak, de akkor jobb nem jutott eszembe.

      Törlés
  2. Nagy örömmel olvastam ezt a bejegyzést, nagyon aranyos volt és a körmeid csodásak!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak a kutyusok ^_^

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!