2014. április 6., vasárnap

China Glaze és Avon párosa

Ma újra kipróbáltam az Avon szatén fedőlakkot, még pedig a China Glaze Santa Red My List lakkon. Ez a CG lakk valami nagyon fényes, fólia hatású, tulajdonképp nagyon szép, de most nem vágytam arra, hogy csillogjanak a körmeim. Szerintem jó kis párost hoztam össze :)
A CG lakkot már mutattam korábban ITT.






Nem tudom mennyire észrevehető, de itt már a szatén fedőlakkos verzió látható. Nekem nagyon tetszik. Sőt, azt is mondhatom, hogy ez a fedőlakk jobban működik, mint két mattító lakkom együttesen.  




itt egy kis pöttyözést kapott az egész



Ez lakk sokkal jobban tetszik és jobban használható, ha a fényét kissé visszavesszük...szerintem :)

No és szerintetek?


3 megjegyzés:

  1. Teljesen egyet értek veled, sokkal jobban tetszik a fedőlakkal. Nem akartam megvenni, mert gondoltam, minek még egy matt fedőlakk, de most már gondolkodom rajta :)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó ez a szatén fedőlakk, sok lakkommal el tudom képzelni...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, jó döntés volt mind a mattítás, mind a plusz díszítés :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!