2014. március 26., szerda

Essence 168 love me, cupcake

Ez egy olyan nude lakk, ami még nekem is tetszik, mind színben, mind egyéb tulajdonságaiban. Úgy gondoltam, hogy ilyen szín is kell egy nőnek, mert vannak pillanatok, mikor erre van szükségünk :) A körmeimen szeretem akár az extrém színeket is, de öltözködésben nem. 

Szóval, ez egy jó kis lakk, két rétegben nagyon jól fed, nem csíkozódott, fényesre száradt. Bejövős, kellő díszítéssel. Most nem nyomdáztam, pontozóval alkottam kissé csámpás virágokat :) 








Hogy tetszik a szín?

17 megjegyzés:

  1. wow nagyon szép lett.nekem önmagában nem tetszik,viszont a díszítés csodás lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Önmagában nem sokáig bírnám hordani, de bármilyen díszítéssel jól variálható szerintem.

      Törlés
  2. Ez valami fenséges lett, bárcsak én is így tudnék körmöt díszíteni!!! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szerintem neked is simán menne ilyen manikűr elkészítése. Nekem már rossz a szemem, a kézügyességem se az igazi :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik az alapszín és a minta is, imádom a "csámpás" virágokat :)))) Amúgy tök jól néznek ki szerintem nem is csámpásak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) a pöttyök nem valami szépen kerültek egymás mellé, azért írtam, hogy csámpásak :D

      Törlés
  4. Van ennek a lakknak egy kis lilás beütése is? Nagyon tetszik! És szuper lett a virágos díszítés ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézve azokat a képeket is, amelyek nem kerültek fel a blogra, valóban olyan, mintha lenne lilás beütése, de én élőben nem vettem annyira észre.

      Törlés
  5. Szép ez a lakk, és a minta is nagyon szép *-*

    VálaszTörlés
  6. Csodás ez a lakk és a minta is nagyon szép lett! :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  7. Hát ez nagyon kis cuki lett, és az alapszín is szépséges.

    VálaszTörlés
  8. Csodás lett, igazi tavaszi, vidám mani, mégis kifinomult a színek miatt. Kedvenc :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!