2014. március 4., kedd

Catrice Paralilac

Limited Edition “Celtica” két lakkját vettem meg a minap. Bevallom, engem már a kiszerelés megfogott, a kellemes, visszafogott szín, a fényes kupakkal ellátott üvegben levett a lábamról. Nem vagyok egy "nude" rajongó, de most ez a két szín kellett. 

Az első amit kipróbáltam a Paralilac nevezetű szépség. Kedvelem a Catrice lakkokat, van is jó néhány. Ebben az üvegben egy lekerekített, széles ecset lapult, amit nagyon könnyű használni. Két rétegben egész jól fedett, a száradásával sem volt különösebb gond. Szép fényes, gél hatású lakk. 
Igazából nem tudom eldönteni, hogy mikrocsillámos, vagy pelyhes ez a lakk, de számomra nagyon kis tetszetős. Vizes matricát tettem rá, amit még pár éve a Vaterán vettem. (Még jó, hogy ezek a matricák nem mennek tönkre az idő folyamán) :) 




a kollekció lakkjai
C01 ParalilacC02 PinkadoxaC03 Love, Peach & Harmony, C04 LOVEnder










Holnap hozom a másik lakkot is. 


5 megjegyzés:

Köszönöm a kommentet!