2014. február 22., szombat

Körömlakkos kihívás - Csillagjegyek

IKREK

Szilvi indította el ezt a kihívást. 
Akkor még azt hittem lesz időm minden manikűrt megalkotni, sajnos nem így történt, de úgy gondoltam, hogy azért a saját csillagjegyem manikűrjét illik elkészíteni.

Az íriszt próbáltam ábrázolni a gyűrűsujjamon, eldöntitek mennyi sikerrel. Még sosem rajzoltam papírra sem ilyen virágot, nem hogy körömre. 
China Glaze Icicle ezüst lakkot használtam alapnak, a virágot akrillal pingáltam.
Élőben sokkal jobban nézett ki, mint a képen.







Az Ikrek általános jellemzőiből nagyon sok minden illik rám. Többször hallottam már az életem során, hogy a párkapcsolatokban szinte "rettegnek" az ikrektől...nem is értem miért. :) 


15 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Jól látom, hogy egy kis ruffian manikűrrel is meg van bolondítva a dolog, vagy csak a szemem káprázik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Jól látod, nem káprázik a szemed. Fehér alapra kentem az ezüstöt, csak sajnos az esti fénynél ez annyira nem jön át.

      Törlés
  2. Fantasztikus lett :) Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett! Én is gondolkodtam az íriszben, mert az egyik kedvenc virágom, de letettem róla. A tiéd nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  4. A virág eszméletlen gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik! Szép lett!:)

    VálaszTörlés
  6. Hű ez nagyon jó lett, szerintem gyakrabban bevállalhatnál szabadkézi festést, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, valamikor régen jól ment a rajzolás. Szerint most csak véletlenül sikerült így :)

      Törlés
  7. Ühh, le a kalappal a saját kezűleg kreált íriszhez, eszméletlen élethű lett, nagyon-nagyon tetszik! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!