2013. december 7., szombat

Nailland rendelés

Nailland rendelés


Tegnap (Mikulás napra) megérkezett a Nailland webshopban rendelt csomagom is.
Végre nem Amerikából kell a kedvenc lakkjaim megrendelni, hanem már itthon is elérhető. 
A webshop már korábban nyitott, csak hát én leamortizáltam a számlámat, úgy hogy kicsit várnom kellett. :) 
Öt darab lakkot rendeltem, ebből négy China Glaze és egy Barry M lakk. 
Kicsit sokalltam az időt (5 nap), mire a futárszolgálat meghozta a csomagot. De lehet, csak nagyon türelmetlen voltam már. :)
Mindegy, az a lényeg, hogy most már enyémek ezek a szépségek. 

A dobozt kibontva ezt láttam : 


és a lényeg :) 


 Hát nem gyönyörűek? :)
Hamarosan egyesével is megmutatom őket.


Ez volt az első, de nem utolsó rendelésem...nagyon remélem!



9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen...látnád élőben, én teljesen odavagyok :)

      Törlés
    2. Irigy vagyok, de nagyon; mert szèp szìneket vàlasztottàl :)

      Törlés
    3. :D végre, nem csak én irigykedem :) gyönyörűek valóban :)

      Törlés
  2. Hú ha hozzám állítana be ilyen csomaggal a mikulás biztos kapna egy kis forralt bort meg két nagy cuppanós puszit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából, magam gondoskodtam a csomagról :) a véletlen műve, hogy épp Mikuláskor kaptam meg. Az lett volna az igazi, ha egy jóképű Mikulás hozza :D

      Törlés
  3. nagyon kíváncsian várom a lakkokról a véleményedet, illetve a képeket :D

    VálaszTörlés
  4. Jaj, alig várom a teszteket!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!