2013. december 24., kedd

Karácsonyi körömkihívás - karácsonyfa

Karácsonyfa

Utolsó előtti forduló ebben a kihívásban, a karácsonyfa a téma. Ezt a manikűrt már hetekkel ezelőtt megcsináltam, mert egy technikát is ki akartam próbálni. Még pedig azt, amikor fóliára kenek lakkot, hagyom megszáradni, majd utána kellő formára tudom szabni. 

Miss Sporty Oh My Gem 005 és OPI Alpine Snow lakkot használtam.








Talán túl egyszerűre sikeredett :)



Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!




15 megjegyzés:

  1. Azt hiszem ez a legszebb karácsonyi alkotásod! *.* Egyszerű, de mégis nagyszerű! Imádom! :) Boldog Karácsonyt kívánok Neked és az egész Családodnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :) Boldog karácsonyt kívánok neked is :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett :) Neked is Boldog Karácsonyt :) !!

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik nekem is.Jaj meg ugye a zene.pompás:)
    Boldog Karácsonyt Andi :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem jó lett. :) AZ enyém sem lett bonyolultabb,mégis oda voltam érte amíg hordtam. :D

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon tetszik, szép lett. Nagyon boldog karácsonyt kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, viszont kívánok kellemes ünnepet! :)

      Törlés
  7. Hát ez nagyon szép lett!
    Nekem nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!