2013. november 2., szombat

Miss Sporty 060

Miss Sporty 060

A tegnapi hosszú munka után gondoltam, hogy megajándékozom magam :) 
Vettem pár dolgot, köztük a Miss Sporty 060 számú lakkját. Régóta nézegettem, de most bekattant egy mani és gyorsan bedobtam a kosaramba. Szép szín, kicsit duochrom (talán), bár ez napfénynél se nagyon jött elő. Könnyű felkenni, a fedése nem túl jó, de hamar szárad. Két réteg van a körmeimen. Nekem erről a színről a páva jut eszembe :)












Nyomdáztam rá, Moyou paletta egyik mintájával, fekete Konad lakkal. 
























Tetszik az ilyen szín?


8 megjegyzés:

  1. szuper ez a lakk.nekem nyomdázva mégjobban tetszik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) érdekes színe van, a képeken annyira nem jön át sajnos. Igazából a minta miatt vettem meg ezt a lakkot :)

      Törlés
  2. Hú de jó ez a nyomda!!! Imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) még nem nagyon használtam, mert nem volt ihlet :)

      Törlés
  3. Imádom ezt a lakkot! Mesés színe van. :) A nyomda is istenien mutat rajta.
    ui.: szóellenőzést kikapcsolhatnád, mert elég macera így kommentet írni. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Már megint elállítottam valamit :D utána nézek ennek a szóellenőrzésnek :)

      Törlés
    2. Az a helyzet, hogy fogalmam nincs hol lehet beállítani ezt a szóellenőrzést :) nem találom :(

      Törlés

Köszönöm a kommentet!