2013. október 24., csütörtök

Posta érkezett


Végre! 

Kaptam néhány csomagot ma, aminek nagyon örültem. Kezdem először azzal, amit ebay-en vásároltam. Két nagy körömnyomda lemez, M és O. Talán még augusztusban vettem és a  szállítási idő már rég lejárt. Pár hete az eladóval le is leveleztem, hogy nem érkezett meg az áru. Ő visszautalta a vételárat nagyon hamar. Annyit írt még üzenetben, ha megérkezik mégis, akkor ingyen megtarthatom :) Naná, hogy megtartom! 






Szintén ebay-es vásárlás:



Egy óra, ami a lányomé



A Bornprettystore oldalról rendeltem még 09.06-án...és még csak most érkezett meg: 




ez pedig a 3 darabos zsákbamacska (nem ilyenre számítottam, de valamire majd jó lesz) 


Ez a lemez ingyen van, mert ebay-en rendeltem a Bronprettystore shopjából.





Ezeket kaptam ma. Még sok minden úton van, talán egyszer azok is megérkeznek :) 

Mit rendeltél, vettél utoljára? 




2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hú, ne is mondd, a két nagy tetszik leginkább, pláne, hogy ingyen van már :)
      Az ördögöst ki is próbáltam.

      Törlés

Köszönöm a kommentet!