2013. október 13., vasárnap

Essence 148 prom berry és nyomda

Essence 148 prom berry és nyomda


Napokban vettem ezt a lakkot, nagyon megtetszett a színe. Én szeder lilának, vagy majdnem feketének látom. Egy rétegben is tökéletesen fed, gyönyörű fényesre szárad. Az ecset az Essence-re jellemzően szélesebb, jól használható számomra. Bár, ennek a lakknak mintha hibás lett volna az ecsete, mert nagyon kuszán álltak a szálak. :) 


















Nyomdázva:  China Glaze Harmony és Cheeky Jumbo E lemez








Jó ez az Essence lakk, végre jól választottam :) 

Szereted a sötét színeket? 



4 megjegyzés:

  1. Tetszik a szín, de így nyomdával sokkal jobb, nagyon szép ez a CG lakk és a minta is! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) van már néhány CG lakkom, nagyon jó használni mindegyiket, megbízhatóak :)

      Törlés
  2. Én is szeretem az Essencenek ezt a lakkját, nyomdával tényleg szebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) a nyomda kicsit megtöri a sötét szín komolyságát :)

      Törlés

Köszönöm a kommentet!