2013. szeptember 18., szerda

Kipróbáltam

NYX HD (High Definition) Eyeshadow Base + Sleek paletta







A napokban érkezett meg az ebay-en rendelt szemhéjfesték alapozó. Több terméket kipróbáltam már, de a problémámat nem oldotta meg egyik sem. Nagyon zsíros, olajos lesz a szemhéjam a nap folyamán és épp ezért a festék mindig összegyűlt egy csíkban pár óra után. Talán most megvan a megoldás a problémára :) Az igaz, hogy nem az olcsó kis szemfestékemet használtam, hanem azt a szépséget, amit Erzsitől vásároltam a napokban blogsale-n.





egy kis apróság is lapult a borítékban :) 




No és akkor a teszt. A festésre ne figyeljetek...egyrészt mert nem értek hozzá, másrészt mert most nem azon van a hangsúly :) 

Reggel 8 óra körül festettem...itt még látszik, hogy kicsit matt a szín.


Ezt már délután 16 óra körül fotóztam. Fénylik a festék, kicsit mintha kenődött is volna, de nem gyűlt össze egy vonalba... Szinte hihetetlen.


Ki fogom próbálni ezt az alapozót egy olcsóbb festékkel is, meglátjuk mire képes. :) 



09.19. Friss: kipróbáltam egy olcsóbb festékkel is, elég jól teljesített.  Lemosáskor (13. óra után) láttam, hogy azért összegyűlt egy csíkban. Úgy gondolom, hogy ez elég jó teljesítmény az én szememen.  Én már annak is örülök, hogy 8 órát nem csúszik el a szemfestékem...

Nem tudom más próbálta-e ezt a terméket, de kíváncsi lennék a használók véleményére is.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a kommentet!